Z giełdy. Elizówka
            
				W niedzielę było tu wyjątkowo dużo busów, samochodów dostawczych z zabudowami brygadowymi i typowymi skrzyniami. Ceny były bardzo zróżnicowane. Przykładem mogły być dwa Volkswageny T4 z 1993 roku. Sprzedający "brygadówkę" chciał za nią 8,9 tys. zł, a wystawiający "skrzyniowca" o 5,1 tys. zł więcej.
W niedzielę było tu wyjątkowo dużo busów, samochodów dostawczych z zabudowami brygadowymi i typowymi skrzyniami. Ceny były bardzo zróżnicowane. Przykładem mogły być dwa Volkswageny T4 z 1993 roku. Sprzedający "brygadówkę" chciał za nią 8,9 tys. zł, a wystawiający "skrzyniowca" o 5,1 tys. zł więcej.
  
    
    
    
      | Fiat Ducato 2.5 D | 1992 / 260 | izoterma | 11,0 tys. zł | 
    
      | VW T4 2.4 D | 1993 / 254 | brygadowa | 8,9 tys. zł | 
    
      | VW T4 2.4 D | 1993 / 198 | skrzynia | 14,0 tys. zł | 
    
      | Fiat Ducato 1.9 D | 1994 / 145 | bus (9 os.) | 10,5 tys. zł | 
    
      | VW LT28 2.4 D | 1996 / 346 | furgon | 11,8 tys. zł | 
    
      | Citroen Jumper 1.9 D | 1996 / 230 | furgon | 13,5 tys. zł | 
    
      | Hyundai H100 2.5 D | 1997 / 175 | kombi | 7,9 tys. zł | 
    
      | Renault Master 2.5 D | 1998 / 213 | furgon | 25,0 tys. zł | 
    
      | Renault Master 2.8 TD | 2000 / 160 | brygadowa | 35,9 tys. zł | 
    
      | Toyota Hiace 2.5 D4D | 2004 / 122 | bus (9 os.) | 68,0 tys. zł |