Z giełdy. Słomczyn
            
				W niedzielę obrodziły tu francuskie dostawczaki. Wśród około pięćdziesięciu oferowanych na sprzedaż "francuzów" dominowały krótkie, niskie furgony z początku obecnej dekady. Większość było w dobrym stanie technicznym, jednak tylko nieliczni z handlujących mogli pochwalić się książką serwisową dokumentującą przebieg pojazdu. Deklarowany, zdaniem oglądających, w większości przypadków był podejrzanie mały. 
W niedzielę obrodziły tu francuskie dostawczaki. Wśród około pięćdziesięciu oferowanych na sprzedaż "francuzów" dominowały krótkie, niskie furgony z początku obecnej dekady. Większość było w dobrym stanie technicznym, jednak tylko nieliczni z handlujących mogli pochwalić się książką serwisową dokumentującą przebieg pojazdu. Deklarowany, zdaniem oglądających, w większości przypadków był podejrzanie mały. Ceny wywoławcze francus-kich furgonów były o około 30 proc. niższe od żądanych za podobne wozy niemieckie.
  
    
    
    
      | Peugeot Partner 1.9 D | 2001 / 95 | furgon | 11,9 tys. zł | 
    
      | Citroen Jumper 2.5 TD | 2001 / 137 | furgon | 23,5 tys. zł | 
    
      | Peugeot Boxer 2.5 TD | 2001 / 133 | furgon | 24,8 tys. zł | 
    
      | Peugeot Boxer 2.8 HDi | 2001 / 125 | furgon | 25,1 tys. zł | 
    
      | Renault Master 2.5 dCi | 2001 / 122 | furgon | 25,7 tys. zł | 
    
      | Renault Kangoo 1.2 B | 2002 / 130 | furgon | 13,0 tys. zł | 
    
      | Citroen Jumper 2.0 HDi | 2002 / 116 | furgon | 26,4 tys. zł | 
    
      | Renault Master 2.8 dCi | 2002 / 114 | furgon | 26,7 tys. zł | 
    
      | Citroen Jumpy 2.0 HDI | 2003 / 83 | furgon | 27,7 tys. zł | 
    
      | Renault Trafic 1.9 dCi | 2003 / 119 | furgon | 29,5 tys. zł |