Z giełdy. Słomczyn
            
				Tym razem na sprzedaż wystawiono tu (w części dostawczej i osobowej giełdy) ponad 40 małych kombivanów. Trzon oferty stanowiły wozy pochodzące z prywatnego importu z Zachodu, głównie z Niemiec. Większość wystawionych użytkowych "maluchów" wyposażona była w słabe silniki benzynowe. Małe dostawczaki z takimi napędami były o ok. 20 proc. tańsze od aut z silnikami wysokoprężnymi.
Tym razem na sprzedaż wystawiono tu (w części dostawczej i osobowej giełdy) ponad 40 małych kombivanów. Trzon oferty stanowiły wozy pochodzące z prywatnego importu z Zachodu, głównie z Niemiec. Większość wystawionych użytkowych "maluchów" wyposażona była w słabe silniki benzynowe. Małe dostawczaki z takimi napędami były o ok. 20 proc. tańsze od aut z silnikami wysokoprężnymi. O ok. 10 proc. tańsze od diesli były dostawczaki z instalacją LPG.
  
    
    
    
      | Ford Courier 1.3 B | 1994 / 267 | furgon | 4,0 tys. zł | 
    
      | Peugeot Partner 1.4 B | 1996 / 192 | furgon | 7,0 tys. zł | 
    
      | Seat Inca 1.4 B | 1997 / 227 | furgon | 6,2 tys. zł | 
    
      | VW Caddy 1.4 B | 1997 / 216 | furgon | 6,8 tys. zł | 
    
      | Citroen Berlingo 1.4 B+G | 1997 / 165 | furgon | 9,2 tys. zł | 
    
      | Opel Combo 1.4 B | 1998 / 229 | furgon | 7,0 tys. zł | 
    
      | Citroen Berlingo 1.4 B+G | 1998 / 163 | kombi | 11,7 tys. zł | 
    
      | Peugeot Partner 1.4 B+G | 1999 / 186 | furgon | 11,0 tys. zł | 
    
      | Renault Kangoo 1.4 B | 1999 / 150 | kombi | 13,6 tys. zł | 
    
      | Renault Kangoo 1.2 B+G | 2002 / 140 | kombi | 18,7 tys. zł |