Z giełdy. Gliwice
            
				Tym razem samochody ciężarowe i dostawcze nie mieściły się na wyznaczonym dla nich placu. Handlowano więc i na przyległych ulicach, gdzie parkowały głównie pojazdy większe. Bogactwo marek i rodzajów zabudów wielkie, były mikrobusy oraz furgonetki z kabiną brygadową. Sporo pojazdów na zagranicznych blachach.
Tym razem samochody ciężarowe i dostawcze nie mieściły się na wyznaczonym dla nich placu. Handlowano więc i na przyległych ulicach, gdzie parkowały głównie pojazdy większe. Bogactwo marek i rodzajów zabudów wielkie, były mikrobusy oraz furgonetki z kabiną brygadową. Sporo pojazdów na zagranicznych blachach.
  
    
    
    
      | Ford Transit 2.5 D | 1995 / 263 | bus (9 os.) | 11,5 tys. zł | 
    
      | Fiat Fiorino 1.7 D | 1996 / 100 | furgon | 6,2 tys. zł | 
    
      | VW T4 2.5 TDI | 1997 / 190 | brygadowa | 19,8 tys. zł | 
    
      | Renault Master 2.5 D | 1998 / 324 | furgon | 18,7 tys. zł | 
    
      | VW T4 2.5 TDI | 1999 / 190 | bus (9 os.) | 38,8 tys. zł | 
    
      | MB Sprinter 2.2 D | 2000/ 230 | furgon | 30,5 tys. zł | 
    
      | Citroen Berlingo 2.0 HDI | 2002 / 188 | furgon | 19,9 tys. zł | 
    
      | Nissan Cabstar 2.5 TDI | 2002 / 156 | izoterma | 31,8 tys. zł | 
    
      | Renault Kangoo 1.5 dCi | 1994 / 198 | furgon | 25,5 tys. zł | 
    
      | Fiat Ducato 2.3 JTD | 2005 / 199 | furgon | 46 tys. zł |